היי שמי איילה צור ואני מורה לשל"ח ומדעי המחשב בחטיבת עידנים רמלה. אני אמא לשלושה ילדים מדהימים, להמשך...

סדנת מכלול נופאדם- אחריות אישית

מטרות השיעור

בתחום הידע

  • התלמידים יבינו ויכירו סיפורה של גרטה והפעילות שלה למען שמירת הסביבה.
  • התלמידים יכירו את האמרה של הילל "אם אין אני לי מי לי" 

בתחום המיומנויות

  • התלמידים יקשרו בין פתגם לבין סרטון.
  • התלמידים יתנסו בלמידת חקר באמצעות חיפש ושימוש במקורות מידע. 

בתחום הערכי

התלמידים יפתחו יכולת הבעה בעל פה, והתנסות בנקיטת עמדה. 

מהלך השיעור

  • באור אמרה של הלל הזקן
  • צפייה בסרטון
  • דיון ומציאת קשר בין האמרה לסרטון
  • מטלה אישית/זוגית
  • סיכום

השיעור יפתח בברור אמירתו של הילל הזקן :

"אם אין אני לי מי לי, וכשאני לעצמי, מה אני"

  • מה פירוש האמירה?
  • האם ניתן למצוא קשר בין האמירה לבין הסרטון? 
  • איזה מסר ניתן ללמוד מהסרטון?

לאחר ברור משמעות אמירתו של הילל הזקן, התלמידים יצפו בסרטון על פעילות של הילדה גרטה תונברג

 

לאחר צפייה בסרטון נבקש מהתלמידים לבצע את המשימה הבאה : לחץ כאן למשימה

היי שמי איילה צור ואני מורה לשל"ח ומדעי המחשב בחטיבת עידנים רמלה. אני אמא לשלושה ילדים מדהימים, להמשך...

סדנת מכלול נופאדם- אחריות אישית

מטרות השיעור

בתחום הידע

  • התלמידים יבינו ויכירו סיפורה של גרטה והפעילות שלה למען שמירת הסביבה.
  • התלמידים יכירו את האמרה של הילל "אם אין אני לי מי לי" 

בתחום המיומנויות

  • התלמידים יקשרו בין פתגם לבין סרטון.
  • התלמידים יתנסו בלמידת חקר באמצעות חיפש ושימוש במקורות מידע. 

בתחום הערכי

התלמידים יפתחו יכולת הבעה בעל פה, והתנסות בנקיטת עמדה. 

מהלך השיעור

  • באור אמרה של הלל הזקן
  • צפייה בסרטון
  • דיון ומציאת קשר בין האמרה לסרטון
  • מטלה אישית/זוגית
  • סיכום

השיעור יפתח בברור אמירתו של הילל הזקן :

"אם אין אני לי מי לי, וכשאני לעצמי, מה אני"

  • מה פירוש האמירה?
  • האם ניתן למצוא קשר בין האמירה לבין הסרטון? 
  • איזה מסר ניתן ללמוד מהסרטון?

לאחר ברור משמעות אמירתו של הילל הזקן, התלמידים יצפו בסרטון על פעילות של הילדה גרטה תונברג

 

לאחר צפייה בסרטון נבקש מהתלמידים לבצע את המשימה הבאה : לחץ כאן למשימה

פוסטים דומים

השאר תגובה

אימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *