אני מאמין שחינוך המגיע בדרך חוויתית הוא חינוך עם ערך מוסף. אני מגיע מרקע של חינוך בלתי פורמאלי וחשיבה יצירתית. של"ח מאפשר לי לפגוש את התלמידים בשדה... קרא עוד

מפת ארץ ישראל בהתאמה לכיתות תקשורת

שיעור 3 - סדנת נופאדם

כל כיתת תקשורת מוגדרת ברמה אחרת וכל תלמיד נמצא ברמתו וביכולותיו האישיים. על המורה בעזרת הסייעות לנסות לשמור על רמת עשייה משותפת אחידה כלומר תלמיד שיכול לבד מצויין ואילו תלמיד שזקוק לעזרה תוצמד אליו הסייעת או ליווי המורה כך שהתוצרים יסוימו בהגדרת הזמן הרצויה.

המסר הערכי: שאני מכיר את הארץ אני מרגיש שייך

חשיפה למפת ישראל לגאוגרפיה במגע וחומר.

ציוד דרוש :

מפת ישראל אילמת [כלומר שלא כתוב עליה כלום] מצוירת על דף a4

פלסטלינה בצבעים חום,ירוק, כחול.

קרטון שיודבק מתחת לדף המפה .

מטרת השיעור

התלמיד יכיר את מפת ארץ ישראל ,גבהים צבעי המפה, גבולות. הבנת תיצור זיקה וחיבור.

התפתחות השיעור

כל תלמיד מקבל דף על הלוח תלויה מפת ישראל  .

ולפי הרמה מגדירים גבולות, מקומות מרכזיים באר שבע, ירושלים, תל אביב, חיפה, וכו..

טופוגרפיה מה מסמלים הצבעים במפה מפת גבהים.

מתחילים בחתיכות קטנות למרוח וליצור את גבהים במפה

בסיום השיעור שאגב בכיתות מסוימות יכול להיפרס על שני שיעורים לפחות תולים את התוצרים בכיתה.

אז מה למדנו? מפה פיזית וצבעים, גבולות, מיקום של ערים.

אפשר להמשיך לרצועות אורך ורוחב בחיתוך  על גבי הפלסטלינה עם עט.

אני מאמין שחינוך המגיע בדרך חוויתית הוא חינוך עם ערך מוסף. אני מגיע מרקע של חינוך בלתי פורמאלי וחשיבה יצירתית. של"ח מאפשר לי לפגוש את התלמידים בשדה... קרא עוד

מפת ארץ ישראל בהתאמה לכיתות תקשורת

שיעור 3 - סדנת נופאדם

כל כיתת תקשורת מוגדרת ברמה אחרת וכל תלמיד נמצא ברמתו וביכולותיו האישיים. על המורה בעזרת הסייעות לנסות לשמור על רמת עשייה משותפת אחידה כלומר תלמיד שיכול לבד מצויין ואילו תלמיד שזקוק לעזרה תוצמד אליו הסייעת או ליווי המורה כך שהתוצרים יסוימו בהגדרת הזמן הרצויה.

המסר הערכי: שאני מכיר את הארץ אני מרגיש שייך

חשיפה למפת ישראל לגאוגרפיה במגע וחומר.

ציוד דרוש :

מפת ישראל אילמת [כלומר שלא כתוב עליה כלום] מצוירת על דף a4

פלסטלינה בצבעים חום,ירוק, כחול.

קרטון שיודבק מתחת לדף המפה .

מטרת השיעור

התלמיד יכיר את מפת ארץ ישראל ,גבהים צבעי המפה, גבולות. הבנת תיצור זיקה וחיבור.

התפתחות השיעור

כל תלמיד מקבל דף על הלוח תלויה מפת ישראל  .

ולפי הרמה מגדירים גבולות, מקומות מרכזיים באר שבע, ירושלים, תל אביב, חיפה, וכו..

טופוגרפיה מה מסמלים הצבעים במפה מפת גבהים.

מתחילים בחתיכות קטנות למרוח וליצור את גבהים במפה

בסיום השיעור שאגב בכיתות מסוימות יכול להיפרס על שני שיעורים לפחות תולים את התוצרים בכיתה.

אז מה למדנו? מפה פיזית וצבעים, גבולות, מיקום של ערים.

אפשר להמשיך לרצועות אורך ורוחב בחיתוך  על גבי הפלסטלינה עם עט.

פוסטים דומים

השאר תגובה

אימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *