אני במשצים כבר ארבע שנים אני מתחילה את השנה החמישית שלי והאחרונה(לצערי). אני הגעתי למשצים דרך אמא שלי, דור שלישי למשצים - אמא שלי הייתה וסבתא שלי היית להמשך קריאה...

פעילות מפת ארץ ישראל ככלי משחק

להורדת קובץ - pdf

עזרים

מפת ארץ ישראל אילמת בגודל A4.

מפת ארץ ישראל עם הרבה ערים.

כרטיסיות עם שמות ערים ומקומות מוכרים במדינה.

חבל באורך שרוצים, ככל שהחבל יותר ארוך כך המפה יותר גדולה אני בדרך כלל משתמשת בחבל באורך 7 מטר וב 11-12 יתדות ופטיש קטן

*ניתן גם להשתמש באבנים ולא בחבל.

מקום

בטבע/ מקום שיש בו אדמה שניתן לתקוע בה יתדות

פעילות

שלב ראשון

נותנים לקבוצה את מפת ארץ ישראל האילמת , את החבל ואת היתדות , מקציבים להם זמן של 10-5 דק' ונותנים להם משימה לעשות על האדמה את ארץ ישראל, במידה ועושים את זה עם אבנים אומרים להם לסדר את האבנים לפי גבולות מדינת ישראל כולל הכנרת וים המלח.

שלב שני

נותנים לכל אחד מהם כרטיסיה או יותר ואומרים להם למקם את הכרטיסיות על המפה, למשימה זו נותנים להם 10-15 דק' , רק כשהם מסיימים נותנים להם את המפה עם הערים כדי שיבדקו אם צדקו או טעו, במידה ויש טעות, מתקנים ובמידה ואין מסכמים את ההדרכה.

שלב שלישי- סיכום

מושיבים את כולם בחזרה ואומרים להם שאומנם אנחנו מכירים טוב את המדינה שלנו אבל היום יצא לנו לראות אותה בדרך קצת אחרת.

אני במשצים כבר ארבע שנים אני מתחילה את השנה החמישית שלי והאחרונה(לצערי). אני הגעתי למשצים דרך אמא שלי, דור שלישי למשצים - אמא שלי הייתה וסבתא שלי היית להמשך קריאה...

פעילות מפת ארץ ישראל ככלי משחק

להורדת קובץ - pdf

עזרים

מפת ארץ ישראל אילמת בגודל A4.

מפת ארץ ישראל עם הרבה ערים.

כרטיסיות עם שמות ערים ומקומות מוכרים במדינה.

חבל באורך שרוצים, ככל שהחבל יותר ארוך כך המפה יותר גדולה אני בדרך כלל משתמשת בחבל באורך 7 מטר וב 11-12 יתדות ופטיש קטן

*ניתן גם להשתמש באבנים ולא בחבל.

מקום

בטבע/ מקום שיש בו אדמה שניתן לתקוע בה יתדות

פעילות

שלב ראשון

נותנים לקבוצה את מפת ארץ ישראל האילמת , את החבל ואת היתדות , מקציבים להם זמן של 10-5 דק' ונותנים להם משימה לעשות על האדמה את ארץ ישראל, במידה ועושים את זה עם אבנים אומרים להם לסדר את האבנים לפי גבולות מדינת ישראל כולל הכנרת וים המלח.

שלב שני

נותנים לכל אחד מהם כרטיסיה או יותר ואומרים להם למקם את הכרטיסיות על המפה, למשימה זו נותנים להם 10-15 דק' , רק כשהם מסיימים נותנים להם את המפה עם הערים כדי שיבדקו אם צדקו או טעו, במידה ויש טעות, מתקנים ובמידה ואין מסכמים את ההדרכה.

שלב שלישי- סיכום

מושיבים את כולם בחזרה ואומרים להם שאומנם אנחנו מכירים טוב את המדינה שלנו אבל היום יצא לנו לראות אותה בדרך קצת אחרת.

פוסטים דומים

פוסטים דומים

השאר תגובה

אימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *