מקושי להזדמנות - סיכום שיעור

זוהי ההצעה שלי לסיום שיעור מקושי להזדמנות. הצעה שיש בסופה תוצר שהתלמיד יקבל בהמשך.

אני שואל את התלמידים:

א .מה הקשיים שבהם ניתקלו החלוצים ואיך פתרו אותם ?

ב. כתוב על קושי שהיה לך ואיך הצלחת להפוך את הקושי להזדמנות להצלחה.

ג . מה הלקח שלמדת מהקושי / מה המסר/מה השיעור לחיים.

ד .נסח את ג' כסיסמא או פתגם.

את סעיף ד' אני מכין כרשימה , עושה למינציה ונותן לכל תלמיד בשיעור האחרון בהפתעה. העיצוב הוא כסימניה.

דוגמא:

מעיין: אסור לוותר גם כשקשה.
ליאל: אם לא מוותרים מצליחים.
טל: אין דבר העומד בפני הרצון.
עדן: היי מי שאתה ויאהבו אותך.
ליה: אם מכוונים למטרה-משיגים
אותה.
ניצן :עם כוח רצון מתגברים על קושי.
עמית :הקושי באמון הוא מתכון
להצלחה.
איילה: לעולם לא לוותר.
תהל :צריך להיות עצמאיים .
נטע : אם מנסים מצלחים.
הילה: אם משקיעים ולא מוותרים
בסופו של דבר זה משתלם.
יאיר: בסבלנות אפשר להצליח.
רומי: אסור לוותר ואם מוותרים
לא מגשימים.
יובל: כדי להכיר יותר אנשים
צריך להיפתח

מקושי להזדמנות - סיכום שיעור

זוהי ההצעה שלי לסיום שיעור מקושי להזדמנות. הצעה שיש בסופה תוצר שהתלמיד יקבל בהמשך.

אני שואל את התלמידים:

א .מה הקשיים שבהם ניתקלו החלוצים ואיך פתרו אותם ?

ב. כתוב על קושי שהיה לך ואיך הצלחת להפוך את הקושי להזדמנות להצלחה.

ג . מה הלקח שלמדת מהקושי / מה המסר/מה השיעור לחיים.

ד .נסח את ג' כסיסמא או פתגם.

את סעיף ד' אני מכין כרשימה , עושה למינציה ונותן לכל תלמיד בשיעור האחרון בהפתעה. העיצוב הוא כסימניה.

דוגמא:

מעיין: אסור לוותר גם כשקשה.
ליאל: אם לא מוותרים מצליחים.
טל: אין דבר העומד בפני הרצון.
עדן: היי מי שאתה ויאהבו אותך.
ליה: אם מכוונים למטרה-משיגים
אותה.
ניצן :עם כוח רצון מתגברים על קושי.
עמית :הקושי באמון הוא מתכון
להצלחה.
איילה: לעולם לא לוותר.
תהל :צריך להיות עצמאיים .
נטע : אם מנסים מצלחים.
הילה: אם משקיעים ולא מוותרים
בסופו של דבר זה משתלם.
יאיר: בסבלנות אפשר להצליח.
רומי: אסור לוותר ואם מוותרים
לא מגשימים.
יובל: כדי להכיר יותר אנשים
צריך להיפתח

פוסטים דומים

השאר תגובה

אימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *