יום של"ח ראשון בקפסולה של חי תלמידים

הנושא: הכר את עירי ואת חברי הכיתה

שעה ראשונה: משחקי חברה והכרות בכיתה

שעה שנייה: טרויה על העיר בכיתה

שעה שלישית: ארוחת בוקר משותפת בגן ציבורי

שעה רביעית: כרטיס ביקור

שעה חמישית עד שמינית: כמו ראשונה עד רביעית עם קבוצה אחרת

פירוט

כרטיס ביקור - לחצו על קישור לפעילות

משחקי חברה:

  • התלמידים יושבים במעגל במרחקי קורונה אחד מהאחר.כל תלמיד פונה בתורו לחמישי שיושב מצד ימין אומר את שמו ומברך אותו בבוקר טוב בדרך מסוימת (בצחוק בבושה בכעס בבכי בגמגום במבטא כל שהוא בהוספת תנועה ועוד)
  • על התלמידים להסתדר בשורה במרווחי קורונה מהצעיר בצד ימין ועד למבוגר בצד שמואל.לאחר שהסתדרו תשעת הצעירים בוחרים להם שם מייצג וכך גם תשעת המבוגרים.
  • תלמידים הגרים צפונית לביה"ס יעמדו בצד ימין תלמידים הגרים דרומית לביה"ס בצד שמואל.
  • תלמידים הגרים מזרחית בצד ימין מערבית בצד שמאל
  • הקבוצה עומדת במעגל במרחק קורונה אחד מהאחר. על הקבוצה למסור כדור מאחד לאחר בלי שהכדור יפול. אסור למסור את הכדור למי שכבר קבל. אם הכדור נופל מתחילים מהתחלה.

טרויה

הצעירים נגד המבוגרים

א. על שם מי ביהס
ב. כמה כיתות בביהס
ג. כמה תלמידים בביהס
ד. היכן גר המחנך
ה. באיזה שנה הוקם הישוב
ו מי היה ראש העיר הראשון
ז. האם יש תחנת כיבוי אש והיכן
ממוקמת.
ח. האם יש מ.ד.א והיכן
ט. היכן ממוקמת הספריה העירונית
י. מי האשיות הידועה שגרה בעיר
יא. כמה בתי ספר יסודיים יש
יב. מה הם הישובים הגובלים לעיר
יג. האם יש אתר הנצחה בעיר
יד. האם יש בית יד לבנים
טו. כמה חללים נפלו במסגרת השרות הצבאי מהעיר

*אפשר להוסיף עוד שאלות*
*לכל שאלת טרוויה אפשר לכתוב ארבע תשובות שרק אחת מהן נכונה*

יום של"ח ראשון בקפסולה של חי תלמידים

הנושא: הכר את עירי ואת חברי הכיתה

שעה ראשונה: משחקי חברה והכרות בכיתה

שעה שנייה: טרויה על העיר בכיתה

שעה שלישית: ארוחת בוקר משותפת בגן ציבורי

שעה רביעית: כרטיס ביקור

שעה חמישית עד שמינית: כמו ראשונה עד רביעית עם קבוצה אחרת

פירוט

כרטיס ביקור - לחצו על קישור לפעילות

משחקי חברה:

  • התלמידים יושבים במעגל במרחקי קורונה אחד מהאחר.כל תלמיד פונה בתורו לחמישי שיושב מצד ימין אומר את שמו ומברך אותו בבוקר טוב בדרך מסוימת (בצחוק בבושה בכעס בבכי בגמגום במבטא כל שהוא בהוספת תנועה ועוד)
  • על התלמידים להסתדר בשורה במרווחי קורונה מהצעיר בצד ימין ועד למבוגר בצד שמואל.לאחר שהסתדרו תשעת הצעירים בוחרים להם שם מייצג וכך גם תשעת המבוגרים.
  • תלמידים הגרים צפונית לביה"ס יעמדו בצד ימין תלמידים הגרים דרומית לביה"ס בצד שמואל.
  • תלמידים הגרים מזרחית בצד ימין מערבית בצד שמאל
  • הקבוצה עומדת במעגל במרחק קורונה אחד מהאחר. על הקבוצה למסור כדור מאחד לאחר בלי שהכדור יפול. אסור למסור את הכדור למי שכבר קבל. אם הכדור נופל מתחילים מהתחלה.

טרויה

הצעירים נגד המבוגרים

א. על שם מי ביהס
ב. כמה כיתות בביהס
ג. כמה תלמידים בביהס
ד. היכן גר המחנך
ה. באיזה שנה הוקם הישוב
ו מי היה ראש העיר הראשון
ז. האם יש תחנת כיבוי אש והיכן
ממוקמת.
ח. האם יש מ.ד.א והיכן
ט. היכן ממוקמת הספריה העירונית
י. מי האשיות הידועה שגרה בעיר
יא. כמה בתי ספר יסודיים יש
יב. מה הם הישובים הגובלים לעיר
יג. האם יש אתר הנצחה בעיר
יד. האם יש בית יד לבנים
טו. כמה חללים נפלו במסגרת השרות הצבאי מהעיר

*אפשר להוסיף עוד שאלות*
*לכל שאלת טרוויה אפשר לכתוב ארבע תשובות שרק אחת מהן נכונה*

פוסטים דומים

השאר תגובה

אימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *